دانلود پروژه اندازه گیری رضایت مشتری در 74 اسلاید اندازهگيري رضايت مشتري Customer Satisfaction Measurement (CSM) مشتري کيست ؟ تعريف دکتر جوران : مشتري: به كسي كه توسط محصول يا فرايند توليد محصول تحت تاثير قرار مي گيرد گفته مي شود. مشتري ممكن است خارج سازماني يا داخل سازماني باشد. مشتريان خارجي افرادي که محصولات يا خدمات سازمان را خريداري ميکنند مشتريان داخلي ساير افرادي که درون سازمان بصورت متوالي براي انجام شغل خويش به واحد قبل از خود متکي هستن .
دانلود سرا دانلود ,مشتري ,رضایت ,مشتری ,گیری ,پروژه ,رضایت مشتری ,گیری رضایت ,اندازه گیری ,پروژه اندازه ,دانلود پروژه ,گیری رضایت مشتری ,دانلود پروژه انداز منبع
درباره این سایت